Окремі питання обкладення ПДВ медичних виробів: Головне управління Міндоходів у м. Києві надало роз’яснення
Як повідомлялося раніше, у зв’язку з прийняттям постанови КМУ від 01.07.2014 р. № 216, якою було затверджено новий Перелік медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків, Асоціація «Оператори ринку медичних виробів» (далі — Асоціація) звернулася з інформаційним запитом на адресу Міністерства доходів і зборів України з проханням надити вичерпну публічну інформацію, що знаходиться у володінні, щодо окремих питань обкладення ПДВ медичних виробів.
Листом від 31.07.2014 р. № 6889/10/26-15-11-01-06 на виконання завдання Державної фіскальної служби України (далі — ДФС України) Головне управління Міндоходів у м. Києві (далі — ГУ Міндоходів у м. Києві) надало Асоціації відповідь, в якій у межах своєї компетенції, зокрема, роз’яснило наступне.
Так, з тексту відповіді вбачається, що під час розгляду першого питання ГУ Міндоходів у м. Києві підтвердило, що постанова КМУ від 01.07.2014 р. № 216 набула чинності саме 02.07.2014 р., оскільки була опублікована в офіційному виданні КМУ — газеті «Урядовий кур’єр від 02.07.2014 р. № 116.
ГУ Міндоходів у м. Києві зазначає, що операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України медичних виробів до 01.07.2014 р. обкладалося ПДВ за ставкою 7% згідно з переліком, затвердженим постановою КМУ від 23.04.2014 р. № 118, а з 02.07.2014 р. — згідно з переліком, затвердженим постановою КМУ № 216.
Операції платників податку як з постачання на митній території України, так і ввезення на митну територію України медичних виробів, що здійснювалися 01.07.2014 р., обкладаються ПДВ за ставкою 20%.
Щодо переоцінки медичних виробів ГУ Міндоходів у м. Києві у своїй відповіді зазначило, що відповідно до пп. 194.1.1 п. 194.1 ст. 194 Податкового кодексу України ПДВ становить 20% або 7% від бази оподаткування та додається до ціни товарів чи послуг. Враховуючи те, що медичні вироби 01.07.2014 р. реалізуються із застосуванням ставки ПДВ у розмірі 20%, а починаючи з 02.07.2014 р. — 7% за умови, що такі вироби відповідають вимогам постанови КМУ № 216, платники ПДВ зобов’язані нараховувати податок за відповідною ставкою, виходячи із бази оподаткування, визначеної згідно з нормами ст. 188-192 Податкового кодексу України, незалежно від дати придбання таких виробів (до 01.07.2014 р. чи після вказаної дати).
Щодо застосування вимог нормативно-правових актів стосовно відображення в касовому чеку ПДВ ГУ Міндоходів у м. Києві роз’яснило, що починаючи з 01.07.2014 р. на підставі Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 01.12.2000 р. № 614, продаж медичних виробів за готівкові кошти здійснюється після відповідного програмування реєстраторів розрахункових операцій за ставками 20 або 7% з урахуванням вимог постанови КМУ № 216.
Стосовно переліку документів, які підтверджують належність продукції до медичних виробів, ГУ Міндоходів у м. Києві посилається на лист-роз’яснення МОЗ України від 10.07.2014 р. № 18.02-04/4041/1563-ф-14, що був доведений листом ДФС України від 21.07.2014 р. № 29/7/99-99-19-04-01-17. Таким чином, ГУ Міндоходів у м. Києві констатує, що, враховуючи добровільність застосування технічних регламентів до 01.07.2015 р., обов’язковими документами, які підтверджують належність продукції до медичних виробів, є свідоцтво про державну реєстрацію медичного виробу або підтвердження про його державну реєстрацію; необов’язковими — декларація про відповідність та заява про медичні вироби особливого призначення.
Окремі питання обкладення ПДВ медичних виробів: Головне управління Міндоходів у м. Києві надало роз’яснення
Ответить
1 сообщение
• Страница 1 из 1
Вернуться в «Цены на лекарства»
Перейти
- Фармацевтическая система качества
- ↳ Обеспечение качества
- ↳ Контроль качества
- ↳ Обзор качества продукции
- ↳ Управление рисками для качества
- ↳ Надлежащая производственная практика
- Персонал
- ↳ Общие требования
- ↳ Руководящий персонал
- ↳ Обучение
- ↳ Гигиенические требования к персоналу
- Помещения и оборудование
- ↳ Помещения
- ↳ Оборудование
- ↳ Квалификация оборудования
- ↳ Вода очищенная и вода для инекций
- ↳ Pure Steam
- ↳ Compressed air
- ↳ Прочие
- Документация
- ↳ Спецификации
- ↳ Производственная рецептура и технологические инструкции
- ↳ Инструкции по упаковке
- ↳ Протоколы производства серий и Протоколы упаковки серий
- ↳ Прочие
- Технологический процесс
- ↳ Технологические процессы
- ↳ Валидация процесса
- ↳ Валидация очистки
- ↳ Предотвращение перекрестной контаминации
- Контроль качества
- ↳ Надлежащая лабораторная практика контроля качества
- ↳ Документация
- ↳ Отбор проб
- ↳ Проведение испытаний
- Деятельность по аутсорсингу
- ↳ Требования GMP EU
- Рекламации и отзыв продукции
- ↳ Управление рекламациями и отзывом продукции
- GXP
- ↳ Надлежащая клиническая практика
- ↳ Good Distribution Practice
- ↳ Надлежащая аптечная практика
- ↳ Good Automated Manufacturing Pracice
- ↳ Система управления информацией лаборатории
- ↳ Производство и использование субстанций
- New pharmaceutical technology
- ↳ Изолирующие технологии
- ↳ Выдул наполненил запаял
- Новости
- ↳ Глобальные новости
- ↳ Европейский союз
- ↳ Украина
- ↳ Государственное регулирование
- ↳ Цены на лекарства
- ↳ Сертификация на соответствие требованиям надлежащей производственной практики
- ↳ Российская Федерация
- ↳ Государственное регулирование в Российской Федерации
- ↳ Фальсификация лекарств
- ↳ Республика Беларусь
- ↳ Казахстан
- ↳ Центральная Азия
- ↳ Грузия
- ↳ Китайская Народная Республика
- ↳ Индия
- ↳ Южная Корея
- ↳ Япония
- ↳ Северная Америка: США, Канада, Мексика
- ↳ Южная Америка
- ↳ Африка
- ↳ Австралия и Океания
- Работа
- ↳ Job offer
- ↳ Resume
- Публикации
- ↳ Книги
- ↳ Статьи
- ↳ Регистрация