Реструктуризация органов власти

Ответить
News
Сообщения: 2113
Зарегистрирован: 10 июн 2014 20:49

Реструктуризация органов власти

Сообщение News » 03 апр 2015 23:56

Кадрові зміни в МОЗ: наступний крок реформування системи охорони здоров’я
«МОЗ розпочав роботу над реструктуризацією Міністерства з метою створення ефективної команди однодумців для впровадження запланованої реформи», - заявив Міністр охорони здоров’я України Олександр Квіташвілі сьогодні під час брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі.
Наразі відбувся розподіл функціональних обов’язків серед заступників Міністра: Олександра Павленко курує юридичний супровід діяльності МОЗ, питання роботи з персоналом, а також питання взаємодії з державними органами та громадськістю; Ігор Перегінець – питання фінансово-економічного забезпечення (державні програми, державні закупівлі), співпраці з міжнародними організаціями, а також роботу департаменту організації медичної допомоги.
Триває робота над реструктуризацією всіх департаментів міністерства: переглядаються функціональні обов’язки та якість роботи керівників. Зокрема, очікуються серйозні кадрові зміни в управлінні фармацевтичної діяльності та якості фармацевтичної продукції, фінансово-економічному департаменті, департаменті медичної допомоги.
«Протягом чотирьох місяців роботи в МОЗ, я вивчав структуру Міністерства, спілкувався зі співробітниками, аналізував їхню діяльність чи бездіяльність і паралельно працював над платформою для реформування галузі, - зазначив Міністр. – В результаті, розпочалась реструктуризація, яка принесе у роботу нові цінності: відкритість, прозорість та орієнтацію на забезпечення людських потреб, адже саме люди, їх здоров’я і тривалість життя мають бути у фокусі діяльності Міністерства».
Переглянути відео з брифінгу Міністра можна за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0m3LVrNnpAY

News
Сообщения: 2113
Зарегистрирован: 10 июн 2014 20:49

Олександра Павленко: МОЗ України докладе усіх необхідних зусиль для втілення напрацювань експертів фармацевтичного ринку

Сообщение News » 08 апр 2015 20:43

7 квітня у МОЗ України відбулося чергове засідання експертної групи з дерегуляції фармацевтичного ринку.
У роботі групи безпосередню участь взяли представники керівництва МОЗ України - Перший заступник Міністра охорони здоров’я Олександра Павленко та заступник Міністра Ігор Перегінець, а також експерти-представники від дев’яти українських фармацевтичних асоціацій та американського проекту «Системи покращенного доступу до лікарських засобів та фармацевтичних послуг» (SIAPS).
Головними темами для обговорення стали запровадження відповідних змін до Наказу МОЗ України № 426 «Наказу МОЗ України №426 «Про затвердження Порядку проведення експертизи реєстраційних матеріалів на лікарські засоби, що подаються на державну реєстрацію (перереєстрацію), а також експертизи матеріалів про внесення змін до реєстраційних матеріалів протягом дії реєстраційного посвідчення» від 26 серпня 2005 р.» разом із нормативно-правовими актами, розробленими на виконання оновленої Постанови КМУ №376. Учасники зустрічі узгодили спільні позиції щодо нововведень у цьому документі, який вже відправлено для подальшого процедурного погодження.
Особливу увагу експерти приділили внесенню змін до Постанови КМУ № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів» (спрощення процедури декларування оптово-відпускних цін) та Постанови КМУ № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». Результатом плідної співпраці стало опрацювання фінальних версій документів, які найближчим часом будуть оприлюднені для публічного обговорення.
Під час засідання експерти також обговорили регламенти взаємодії МОЗ України із Державним експертним центром щодо реєстрації лікарських засобів та клінічних випробувань і дійшли згоди щодо можливих змін до Національного переліку основних лікарських засобів.
Всі учасники засідання дійшли згоди за всіма питаннями, що обговорювалися, були враховані пропозиції, запропоновані вітчизняними та міжнародними експертами.
Наприкінці зустрічі Перший заступник Міністра охорони здоров’я Олександра Павленко подякувала присутнім за плідну роботу та завірила, що МОЗ України докладе усіх необхідних зусиль для пришвидшення практичного втілення напрацювань експертної групи.

News
Сообщения: 2113
Зарегистрирован: 10 июн 2014 20:49

ДРС про деякі нюанси добровільності використання печаток

Сообщение News » 10 апр 2015 20:23

У зв’язку зі зверненнями народних депутатів України, депутатів районних рад, представників бізнесу та громадських організацій ДРС інформує
1. Закон України від 15.04.2014 № 1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу» (далі – Закон № 1206) спрямований на відмову від обов’язковості та перехід до добровільності використання печаток суб’єктами господарювання приватного права.
Згідно зі статтею 81 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів. Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1182 затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю, пунктом 5 якого встановлено, що товариство має самостійний баланс, рахунки в банках, печатку із своїм найменуванням, ідентифікаційним кодом, штампи, бланки, може мати фірмовий знак, а також знак для товарів і послуг та інші реквізити.
Якщо в установчих документах юридичної особи приватного права зазначено про наявність печатки, вона повинна використовуватися.
2. Згідно зі статтею 4 Закону України «Про господарські товариства» акціонерне товариство, товариство з обмеженою і товариство з додатковою відповідальністю створюються і діють на підставі статуту, повне і командитне товариство - засновницького договору.
Установчі документи повинні містити відомості про вид товариства, предмет і цілі його діяльності, склад засновників та учасників, найменування та місцезнаходження, розмір та порядок утворення статутного (складеного) капіталу, порядок розподілу прибутків та збитків, склад та компетенцію органів товариства та порядок прийняття ними рішень, включаючи перелік питань, по яких необхідна кваліфікована більшість голосів, порядок внесення змін до установчих документів та порядок ліквідації і реорганізації товариства. До установчих документів можуть бути включені інші умови, що не суперечать законодавству України.
3. Відповідно до статті 13 Закону України «Про акціонерні товариства» установчим документом акціонерного товариства є його статут. Статут акціонерного товариства може містити й інші положення, що не суперечать законодавству.
4. Згідно зі статтею 74 Господарського кодексу України державне комерційне підприємство є суб'єктом підприємницької діяльності, діє на основі статуту або модельного статуту і несе відповідальність за наслідки своєї діяльності усім належним йому на праві господарського відання майном згідно з цим Кодексом та іншими законами, прийнятими відповідно до цього Кодексу.
Статтею 76 Господарського кодексу України встановлено, що казенне підприємство є юридичною особою, має відповідні рахунки в установах державного банку, печатку із своїм найменуванням.
При цьому, на сьогодні діє наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.07.2012 № 870 «Про затвердження примірних статутів державного комерційного підприємства і казенного підприємства», та які передбачають наявність у зазначених підприємств печатку зі своїм найменуванням.
Відповідно до статті 78 Господарського кодексу України комунальне унітарне підприємствоутворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Особливості господарської діяльності комунальних унітарних підприємств визначаються відповідно до вимог, встановлених цим Кодексом щодо діяльності державних комерційних або казенних підприємств, а також інших вимог, передбачених законом.
Тому, враховуючи вищевикладене, вищезазначені у цьому пункті підприємства мають застосовувати печатки у своїй діяльності.
5. Законом № 1206 не передбачено норм, що встановлюють необхідність приведення підзаконних нормативно-правових актів у відповідність до зазначеного Закону. Проте, відповідно до частини 4 статті 4 Цивільного кодексу України актами цивільного законодавства, зокрема, є постанови Кабінету Міністрів України, які відповідно до статі 117 Конституції Україниє обов’язковими до виконання.
Враховуючи вищевикладене, всі норми чинних актів законодавства щодо використання печаток та штампів в документах кадрового діловодства, при оформленні податкових накладних тощо підлягають застосуванню.
6. Пунктом 29 Закону № 1206 було внесено зміни до статей 25 і 36 Закону України «Про здійснення державних закупівель» та виключено необхідність скріплення печаткою пропозиції учасника при застосуванні процедури відкритих торгів чи запиту пропозиції.
Просимо звернути увагу, що роз’яснення з порушених питань надавалися також листами Національного банку від 11.12.2014 №25-110/74213, Міністерства юстиції від 14.08.2014 №6820-0-4-14/8.1.

News
Сообщения: 2113
Зарегистрирован: 10 июн 2014 20:49

Олександр Квіташвілі в ефірі «5 каналу» розповів, як формуватиме нову команду для втілення реформ

Сообщение News » 10 апр 2015 20:26

«У Міністерстві нарешті сформована команда і є зрозумілими критерії і функції, на які будуть набиратися нові люди», - заявив Міністр охорони здоров’я Олександр Квіташвілі в ефірі «5 каналу». На його переконання, в такий спосіб можна буде захиститися від бюрократії. «Бюрократія з’являється, коли на посаді є людина, але немає конкретних функцій. Щоб запобігти цьому і значно підвищити ефективність роботи, оновлений МОЗ буде набирати людей під чіткі функціональні обов’язки», - запевнив Міністр.
Він також поділився найближчими планами Міністерства щодо змін у процесі реалізації державних програм, реорганізації санепідемстанцій та механізмів здешевлення ліків.

Відео дивіться тут:
https://www.youtube.com/watch?v=BU94JJr ... witterfeed

Ответить

Вернуться в «Государственное регулирование»